duit duit

haih, mengeluh hari ni fikir masalah duit, tak pernah nak
cukup, duit asyik keluar je tp tak nmpk hasil tu la aku, beli benda
tak berfaedah, kerja malas dah haha, tapi takpe asalkan boleh
tanggung hidup sendri dan motor aku dah bersyukur next time cari
lagi duit, mybe bulan lepas rezeki kurang sikit, dah kira ok dari
tak dapat makan lgsg mcm org miskin kat luar sana, aku tak dpt
bygkn kalau aku hidup merantau nanti mesti susah gila, mcm kwn aku
ni, duduk rumah sewa hantar duit dekat mak dia lps tu duit dalam
poket nyawa2 ikan nak enjoy tak boleh tp respect sbb dpt jlnkn
tggjwb sbg anak hulur duit kt keluarga at least kurang beban org kt
kampung, aku takde lagi simpan duit umur meningkat, gf da ada nak
kahwin lagi nnti tp haram jadah nk simpan duit kalau simpan tahan 3
hari lps tu guna mana nak ada, haih pejal apa la nak jadi dgn kau
ni, asyik tahu merokok, enjoy habiskan duit dah duit takde baru nak
mengeluh mcm sekarang haha, manusia tak pernah cukup dengan nikmat
diberikan so nak tak nak aku mesti bekerja keras kumpul duit untuk
masa depan, kalau kau malas kau adalah masyarakat yg
mundur.

About ahmadfaizalmurtadza

hai nama saya ahmad faizal dan sekarang saya amat suka dengan berkata-kata dalam hati
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment