oh yeah!

yes yes tercapai juga hasrat aku nak jumpa si gadis last2 jumpa jugak hari ni so have fun but agak letih sebab aku yang drive haha, kluar bukan saje2 je but isi borang UPU haha, aku kan nak sambung belajar, nasib baik dia ni prihatin nak tolong aku :), balik dari hantar dia je tadi kereta aku buat hal aku tekan minyak je then mcm enjin nak mati menggelabah jugak la dalam hati tapi cover buat macho macam boleh handle masalah tu, berhenti kat tepi bahu jalan then relax jap pastu terus sampai ke rumah, alhamdullilah selamat semuanya haha. da masuk pintu rumah teringat rendam stokin dah 3 hari haha *lama kan? pergi la tengok stokin tu hahaha jentik2 penuh gila bila fikir balik stokin aku ni boleh jugak buat makhluk hidup biar pun stokin aku tu busuk HAHA aku sangat la pengotor, tak percaya tanya si gadis hee 😐

About ahmadfaizalmurtadza

hai nama saya ahmad faizal dan sekarang saya amat suka dengan berkata-kata dalam hati
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

1 Response to oh yeah!

  1. miss senyum says:

    you jaga kebersihan sikit, rajin2 basuh tu. btw i love you so much

Leave a comment