Monthly Archives: September 2011

saat waktu

dalam keadaan macam ni kau sedang berseronok, biar lah kau dengan khayalan kau

Posted in Uncategorized | Leave a comment

something better

Ya Allah, tolong lah permudahkan segala urusan aku, aku sekarang sedang cari kerja yang lebih baik untuk sara diri. harap aku tak malas lah nak berkerja bila dah dapat. haih nak kerja apa lah ni.

Posted in Uncategorized | 1 Comment

Feels good

Takde apa yang nak dikata cuma rasa selesa tanpa facebook, gembira dengan life Sekarang. 🙂

Posted in Uncategorized | Leave a comment

berubah

no more facebook. 🙂

Posted in Uncategorized | 1 Comment